Klachten

Renova Clinic staat achter de Wet, Kwaliteit, Geschillen Zorg (WKKGZ) die sinds 1 januari 2016 van kracht is. Dat wil zeggen dat we openheid over klachten en ongewenste gebeurtenissen nastreven en open staan voor verbetering.

Wij lossen eventuele klachten het liefst samen op in een open en gelijkwaardig gesprek. Dit gesprek kunt u aanvragen via onze administratie, doormiddel van ons contactformulier. Wij zullen dan zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 4 weken reageren op uw aanvraag en een afspraak met u maken. Indien u geen prijs stelt op een persoonlijk gesprek of wanneer een gesprek niet tot het gewenste resultaat leidt, dan kan een onafhankelijke klachten functionaris worden ingeschakeld, dit is voor u gratis. Renova Clinic is hiervoor aangesloten bij Klachtenportaal zorg, een erkende klachten en geschillen instantie voor (artsen) zorg. Op de website van Klacht indienen over geleverde zorg – Klachtenportaal Zorg kunt u lezen welke stappen u als cliënten kunt volgen.

Heeft u klachten, dan kunt u een bericht achter laten met onderstaand formulier.